GENERALITATI
Vario LF2 este destinat transportului urban si pe linii de sosea. Este compus din doua sectiuni actionate de trei boghiuri. Sectiunile sunt articulate si burduful este montat deasupra boghiului central. Inaltimea podelei vagonului este sectionala respectiv 860 / 350 mm. Sectiunile individuale dintre boghiuri au podea joasa de 350 mm de la suprafata sinei.
ACTIONARE
Vehiculul este echipat cu 3 boghiuri tractoare, rotative cu dubla suspensie tip KOMFORT. Rama demontabila este elementul principal al fiecarui boghiu. Fiecare osie este actionata prin propriul motor asincron de tractare asezat longitudinal.
Momentul acestuia este transferat la cutia de viteze printr-un angrenaj conic hipoid prin intermediul unui ax cardanic.
CAROSERIE
Constructia caroseriei vagonului este dintr-o rama de otel sudata din profile inchise si deschise. Placarea exterioara este din table de otel usor care sunt conectate la rama cu adaos adeziv. Profile laminate sunt conectate la caroserie cu ciment adeziv. Pentru o trecere sigura intre sectiuni sunt folosite coridoare de mijloc. Pe o latura a vagonului sunt patru usi in doua canate cu latimea de 1300 mm pentru urcarea rapida si usoara a pasagerilor. Dotarile interioare ale vehiculului sunt facute pentru a da pasagerilor standardul cel mai inalt si confort.
ECHIPAMENTUL ELECTRIC
Este folosit un echipament electric tip TV EUROPULSE cu motoare asincrone cu o putere totalA? de 540 kW. Cate un modulator este montat pe fiecare boghiu. Controlul si diagnoza echipamentului electric sunt asigurate printr-un sistem de control prin microprocesor CECOMM.
Echipamentul este situat in plafonul vagonului.
DATE TEHNICE
Ampatament roti (mm) = 1435
Latime vagon (mm) = 2480
Greutate vagon gol (kg) = 31500 5%
Locuri pe scaune = 46
Locuri in picioare (4 pers/m2) = 94
Locuri max. (8 pers/m2) = 234
Putere instalata motor (kW) = 540
Viteza max. (km/h) = 65
Acceleratie max. vagon gol (m/s2) = 1,8
Raza curbura min. = R 18 m
Raport podea joasa = 43%
Numar boghiuri tractoare = 3
Greutate de aderenta = 100%