GENERALITATI
Este un vehicul unidirectional pe patru osii cu motor si podea joasa.
Vagonul de tramvai serveste pentru transportul public urban. Operarea se poate realiza prin unul sau doua vagoane motoare sau prin unul sau doua vagoane motoare plus vagon remorca cuplate intr-un tren de vagoane.
CONDUCERE
Vehiculul are doua boghiuri tractoare cu suspensie primara si secundara. Fiecare boghiu este echipat cu doua motoare noi asincrone. Pe cardanul motorului se afla un disc de franare electromecanica.
CAROSERIA
Constructia caroseriei tipului de vagon VarCB3LF are un cadru de otel usor cu o protectie anticoroziva crescuta si profile laminate (din fibra de sticla) care sunt conectate de caroseria vagonului cu adeziv de legatura.
– Datorita latimii caroseriei de 2480 mm, conform normelor normelor in vigoare, distanta dintre pivoti a trebuit extinsa la 7500 mm
– Inaltimea podelei de la suprafata sinei 860 / 350 mm
– Designul vehiculului utilizeaza solutii ingineresti cunoscute: profile inchise, profile lipite si protectie anticoroziva.
– Este inregistrat ca model utilitar la Oficiul Proprietatii Industriale al Republicii Cehe sub nr. 1432 din 10 mai 2004.
ECHIPAMENT ELECTRIC
Se foloseste echipament electric de la compania CEGELEC cu motoare asincrone cu puterea totalA? de 360 k, care sunt comandate de modulatoare microprocesoare moderne cu invertor IGBT si capabilitate de recuperare. Se furnizeaza cate un modulator pe fiecare boghiu. Echipamentul este situat in plafonul vagonului.
DATE TEHNICE VAGON
Ampatament (mm) = 1435
Latime vagon (mm) = 2480
Greutate proprie (kg) = 21200 5%
Locuri pe scaune = 33
Locuri in picioare (4 pers/m2) = 58
Ocupare maxima (8 pers/m2) = 149
Putere instalata motor (kW) = 360
Viteza maxima (km/h) = 65
Acceleratie vagon gol (m/s2) = 1,8
Raza minima de curbura = R 18 m
Raport podea joasa = 36%
Numar de boghiuri tractoare = 2
Greutate adeziune = 100%
Aceasta varianta se poate completa cu un al doilea vagon (remorca) VV60L.